مدیریت منابع انسانی و امور پشتیبانی - معاونت توسعه، مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی
مدیریت منابع انسانی و امور پشتیبانی
مدیر منابع انسانی و امور پشتیبانی
ایوب پروینی
این مدیریت قبلا با عنوان مدیریت امور اداری در دانشگاه شناخته می شد که از سال ١٣٨٩ با مصوبه هیأت امنای دانشگاه به مدیریت منابع انسانی و امور پشتیبانی تغییر کرد. بررسی نیازهای استخدامی غیر هیات علمی و هیات علمی برای معاونت ها و دانشکده ها و اصلاح ساختار سازمانی متناسب با نیازهای جدید دانشگاه در کنار انجام سایر امور پرسنلی، آموزش و ارتقای کارکنان و امور پشتیبانی نیز در این مدیریت انجام می شود.
-
اجرای قوانین و مقررات و آیین نامه های استخدامی
-
انجام کلیه امور مربوط به کسب مجوز استخدامی
-
ارزیابی مشاغل، تهیه و تعیین شرایط احراز شغل، و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل
-
تهیه گزارش مستمر ماهانه در مورد نقل و انتقالات و تغییرات نیروی انسانی
-
جمع آوری اطلاعات پرسنلی و تهیه آمار کارکنان، تنظیم و نگهداری پرونده های پرسنلی و اداری
-
انجام بررسی به منظور برآورد نیروی انسانی، خدمات عمومی و سایر مایحتاج
-
اجرای سیاست ها و خط مشی های دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی
-
نظارت بر حسن انجام فعالیت های واحدهای تابعه
-
تهیه و تنظیم آیین نامه ها و بخشنامه ها و دستور العمل های اداری لازم جهت ارائه به مقامات مربوطه بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تایید
-
مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیات های رسیدگی به تخلفات اداری
-
مطالعه و برسی رسته های شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع مربوطه با همکاری مدیریت برنامه و بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه
-
ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه
-
همکاری در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه با واحدهای مربوطه
-
انجام امور اداری و استخدامی اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی
-
پیش بینی ترفیع و تغییر گروه سالانه کارکنان با کمک واحد های مربوط
-
همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمان ها، اموال و تاسیسات
-
انجام تدارکات و تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحد های مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج کشور با هماهنگی کامل واحدهای مربوطه
-
شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان
-
نظارت در انجام کلیه امور خدماتی دانشگاه و ارائه آن به واحدهای مختلف
-
تهیه طرح های مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرح های مزبور
-
برنامه ریزی و نظارت بر روش های مطلوب اداره امور استخدامی دانشگاه
-
نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی های لازم
-
همکاری در امر تهیه وتنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پستهای سازمانی دانشگاه با مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه
-
نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تمام وقت، اضافه کاری و انتصاب کارکنان (هیات علمی و غیرهیات علمی) و همکاری با مدیریت برنامه و بودجه، تحول اداری و بهره وری در امر طبقه بندی مشاغل
-
مشارکت در جلسات و کمیسیون های مختلف و اظهار نظر و ارائه پیشنهادات لازم
-
رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم
-
نظارت بر امر ارزشیابی واحد های تابعه
-
انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق