مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری - معاونت توسعه، مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی
مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری
مدیر برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری
رضا سعیدی
این حوزه مسئولیت تنظیم برنامه و بودجه سالانه، نظارت بر نحوه مصرف اعتبارات و سنجش میزان پیشرفت عملیات، برنامهریزی منابع انسانی از طریق تهیه و تنظیم ساختار و پستهای سازمانی،طبقه بندی مشاغل و تدوین و ابلاغ شرح وظایف سازمانی، آموزش و توانمندسازی منابع انسانی، تحلیل و بررسی بهرهوری و راههای افزایش آن را برعهده دارد
ردیف | نام و نام خانوادگی | پست سازمانی | شماره تماس |
---|---|---|---|
1 | رضا سعیدی |
مدیر برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری |
02833901521
|
2 | فرهاد اکبری |
سرپرست گروه تشکیلات، تحول اداری و بهرهوری |
02833901521
|
3 | حمید کلهر |
کارشناس مسئول تشکیلات، تحول اداری و بهرهوری |
02833901536
|
4 | حسن نوری |
کارشناس گروه تشکیلات، تحول اداری و بهرهوری |
02833901526
|
5 | حسن نوری |
دبیر کارگروه بهبود و اصلاح فرآیندها و روش های انجام کار |
02833901526
|
6 | فهمیده قربانی |
کارشناس آموزش کارکنان |
02833901572
|
7 | مهدی محمدی کجیدی |
کارشناس مسئول برنامه و بودجه |
02833901529
|
8 | آیت احمدی |
کارشناس مسئول آمار و اطلاعات |
02833901510
|
گروه برنامه و بودجه:
این گروه مسئولیت تنظیم برنامه و بودجه سالانه، برآورد اعتبار مورد نیاز حوزههای اجرایی دانشگاه، پیگیری و دفاع از بودجه پیشنهادی در مراجع رسیدگی و نظارت بر عملکرد و نحوه مصرف اعتبارات را برعهده دارد.
-
انجام کلیه امور مربوط به تهیه و تدوین بودجه دانشگاه
-
برنامه ریزی، تنظیم فعالیت ها و پیشنهاد بودجه سالیانه مطابق با اولویت های دانشگاه
-
همکاری با مدیران و روسای واحدها در امر تهیه و تنظیم بودجه
-
جمعآوری بودجه های پیشنهادی توسط واحدهای مختلف و بررسی برنامه ها و اعتبارات مورد پیشنهاد
-
تلفیق و تنظیم بودجه های پیشنهاد شده در قالب هدف ها و خط مشی کلی دانشگاه
-
نظارت بر نحوه مصرف اعتبارات و سنجش میزان پیشرفت عملیات در هر یک از واحدها
-
دفاع از بودجه پیشنهاد شده در مراجع رسیدگی
-
ابلاغ بودجه مصوب به هر یک از واحدها و تخصیص اعتبارات مصوب در دوره های سه ماهه به واحدهای دانشگاه
-
نگهداری حساب و دفاتر اعتبارات بودجه ای بر حسب فعالیت و برنامه های اجرائی دانشگاه و نظارت بر اجرای بودجه واحدها
-
بررسی و مبادله بودجه تفصیلی اعتبارات جاری و عمرانی با وزارت متبوع
-
بررسی و مبادله موافقت نامه های مربوط به فعالیت های عمرانی با سازمان برنامه و بودجه کشور
-
تهیه و تنظیم آمارهای لازم درباره فعالیت ها، نیروها و عوامل موجود در دانشگاه و واحدهای تابعه (پرسنلی و بودجه)، به منظور اعمال نظر صحیح و منطقی در مدیریت دانشگاه
گروه تشکیلات، تحول اداری و بهرهوری
این گروه مسئولیت برنامهریزی منابع انسانی از طریق مطالعه، تحلیل، تهیه و تنظیم ساختار و پستهای سازمانی، طبقه بندی مشاغل و تدوین و ابلاغ شرح وظایف سازمانی، نیاز سنجی آموزشی، آموزش و توانمندسازی منابع انسانی، تحلیل و مطالعه طرحهای بهرهوری و راههای افزایش آن و همچنین جمع آوری و ارائه آمارهای مورد نیاز برای ارائه به مراجع مختلف را برعهده دارد.
-
مطالعه و بررسی مداوم وظایف سازمانی دانشگاه و واحدها و چگونگی گردش کار در آنها با توجه به برنامه توسعه دانشگاه
-
انجام بررسی های سازمانی به منظور برنامه ریزی و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه با همکاری حوزه معاونت توسعه مدیریت، منابع انسانی و پشتیبانی
-
مطالعه و بررسی مستمر در سازمان و وظایف واحدهای تابعه به منظور برنامه ریزی و تفکیک و تقسیم صحیح وظایف بین واحدها و جلوگیری از تکرار و تداخل وظایف دانشگاه
-
راهبری و مدیریت سامانه هاو نرم افزارهای تشکیلاتی و ساختار سازمانی
-
تهیه و تنظیم نمودار سازمانی (تشکیلاتی)، تهیه و تنظیم تشکیلات تفصیلی سازمانی و پست های سازمانی متناسب با وظایف و مسئولیت های واحدهای تابعه دانشگاه با همکاری واحدهای ذیربط
-
برقراری ارتباط با مراجع ذی صلاح جهت تجدید نظر و تغییرات در سازمان و تشکیلات دانشگاه
-
مطالعه و بررسی در خصوص تهیه و تنظیم شرح وظایف واحدها و همچنین شرح وظایف پست های سازمانی دانشگاه و ارائه آن به هیأت امناء و اجرای تشکیلات تفصیلی ابلاغی از سوی وزارت متبوع
-
بررسی شرایط اعمال مدرک تحصیلی اعضای غیر هیأت علمی و ارائه به هیأت اجرایی
-
بررسی شرایط ارتقاء اعضای غیر هیأت علمی و ارائه به هیأت اجرایی
-
بررسی پیشنهادات واحدها در مورد تغییر و اصلاح پست های سازمانی و شرح وظایف و تهیه گزارشات لازم و انجام اقدامات ضروری جهت رفع مشکلات سازمانی آن ها
-
مطالعه و بررسی و همکاری در امر طبقه بندی مشاغل کارکنان
-
تشخیص و تعیین رشته شغلی پست های سازمانی با توجه به طرح های طبقه بندی مشاغل
-
شرکت فعال در شوراها، کمیته ها و اظهار نظر پیرامون مسائل مربوط
-
برنامه ریزی برای بهبود مستمر مدیریت و افزایش بهرهوری در فرآیند آموزش، تحقیق و فناوری با عنایت به شایسته سالاری، ابتکار، خلاقیت و افزایش مشارکت و انعطاف سازمانی
-
برنامه ریزی و نظارت بر طراحی، بهینه سازی انطباق نظام های مدیریتی متناسب و مورد نیاز جهت اجرای برنامه های توسعه آموزش عالی
-
انجام طرحهای مطالعاتی برای تعیین اقدامات لازم در مورد اصلاح مقررات و آئین نامه های داخلی دانشگاه با هدف ساده سازی و هماهنگ ساختن آن ها
-
برنامه ریزی و نظارت در زمینه بررسی سیستم ها، روشها و رویههای مورد عمل در دانشگاه و انجام اقدامات لازم در جهت اصلاح و بهبود آن ها با هدف افزایش رضایتمندی کارکنان و ارباب رجوع، تسهیل در انجام کارها و انطباق با نیازهای جدید
-
پشتیبانی، هدایت و نظارت بر فعالیت های بهره وری و تحول اداری دانشگاه
-
برنامه ریزی جهت اجرای مصوبات شوراها و کمیسیون بهره وری و تحول اداری دانشگاه
-
ارزیابی عملکرد و تهیه و تنظیم گزارش ادواری از اجرای برنامه های تحول اداری و بهره وری در دانشگاه
-
برنامه ریزی و ارائه طریق برای بهبود روشهای انجام کار و تحول اداری و بهره وری
-
مطالعه، نیازسنجی و برگزاری دورههای آموزشی و توانمندسازی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه