درج شده توسط: روابط عمومی

اطلاعیه شماره 2؛

زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال 1405-1404 دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)

13 Oct 2025

کد خبر : 36972220

تعداد بازدید : 7704

زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال 1405-1404 دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) اعلام شد.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) طی اطلاعیه‌ای به شرح زیر، زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال 1405-1404 دانشگاه را اعلام کرد.

تمامی مراحل ثبت نام (غیرحضوری) و تحویل فیزیکی مدارک ثبت نام، در جدول شماره 1 بصورت اجمالی توضیح داده شده است.

قابل توجه دانشجویان شهریه پرداز (نوبت دوم): شهریه ثابت نیمسال اول 1404 در مراحل ثبت نام غیرحضوری دریافت خواهد شد.

جهت اطلاع از جزئیات ثبت‌نام، کانال اطلاع رسانی زیر را در پیامرسان ایتا دنبال کنید: https://eitaa.com/ikiu_1064 

توجه: باتوجه به اینکه ملاک قبولی پذیرفته شدگان صرفاً با سوابق تحصیلی، معدل  دانشجو می باشد، با این توضیح که برای دیپلم های شاخه نظری، معدل کتبی و برای دیپلم های فنی و حرفه ای و کار و دانش، معدل کل، ملاک عمل می باشد، در صورت وجود هرگونه مغایرت در مدارک ارائه شده و معدل اعلامی از سازمان سنجش آموزش کشور، برابر مقررات با دانشجو برخورد خواهد شد.

📌نکته: از آنجاییکه عودت اصل مدارک تا پایان تحصیلات امکان پذیر نمی باشد، توصیه می شود پذیرفته شدگان گرامی، قبل از ارایه اصل مدارک، کپی و کپی برابر اصل آن را تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.

 

الف – زمان ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی): از روز دوشنبه مورخ 1404/7/21 تا ساعت 23.59 روز پنج شنبه مورخ 1404/7/24

ب -  زمان تحویل مدارک تحصیلی: طبق زمانبندی جدول شماره 3، از روز یکشنبه مورخ 1404/7/27 تا روز چهارشنبه مورخ 1404/7/30

 جدول شماره 3  ج – تاریخ شروع کلاس‌های آموزشی از روز شنبه 3 آبان‌ماه 1404 خواهد بود.

 

مراحل ثبت نام را به ترتیب جدول ذیل انجام دهید.   

  جدول شماره 1

ترتیب مراحل

نوع فعالیت

مرحله 1 درخواست تاییدیه تحصیلی

مراجعه به سایت https://emt.medu.ir  و ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی مدرک مقطع قبلی (پایان متوسطه دوم یا پیش دانشگاهی)  به همراه ثبت درخواست تاییدیه سوابق فارغ التحصیلی (دو درخواست ثبت شود) و دریافت دو کد و ثبت کد رهگیری تاییدیه تحصیلی در مراحل ثبت نام اینترنتی در سامانه گلستان  (کسانی که در زمان ثبت نام در این سامانه با پیغام عدم مالکیت سیم کارت مواجه شدند می توانند با مراجعه حضوری به یکی از دفاتر پیشخوان، نسبت به دریافت کد رهگیری تاییدیه اقدام کنند)

 (لازم به ذکر است فارغ التحصیلان خردادماه ۹۵ به قبل،  پس از دریافت کد رهگیری تاییدیه از سامانه مذکور، ابتدا باید با اصل مدارک تحصیلی به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه نموده تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه ، مدارک تحصیلی آنان را در سامانه بارگزاری نماید و سپس کد رهگیری را در مراحل ثبت نام استفاده نمایند)

لینک مشاهده راهنمای تاییدیه تحصیلی

مرحله 2 درخواست معافیت تحصیلی

(مخصوص برادران)

 

 

در صورت نیاز با شماره های ذیل تماس بگیرید

02833901703

جهت  ثبت درخواست معافیت تحصیلی به سایت  https://sakha.epolice.ir   مراجعه نمایید

لینک مشاهده راهنمای سخا

درصورت عدم امکان درخواست معافیت تحصیلی از طریق سامانه سخا، با در دست داشتن تصویر شناسنامه، تصویر کارت ملی و تصویر گواهینامه دوره دوم متوسطه،  به مراکز پلیس +10 مراجعه نمایید.

مرحله 3 ثبت نام غیرحضوری در سامانه گلستان و سپس دریافت گواهی اتمام پذیرش غیرحضوری

از  1404/07/21تا 1404/07/24

در صورت نیاز با شماره های ذیل تماس بگیرید

33901719 _ 33901714 _33901701_ 33901700

(مشاهده جدول شماره 2 جهت اسکن مدارک مورد نیاز)

نکات مهم قبل از انجام مراحل غیرحضوری

راهنمای ثبت نام غیرحضوری

لینک ورد به سامانه گلستان

 

مرحله 4 پذیرش و انتخاب واحد (این مرحله در صورت تکمیل ثبت نام دانشجو، توسط دانشکده انجام می شود)

تایید مدارک ارسالی و انتخاب واحد توسط دانشگاه و ارسال پیامک به دانشجویان جهت پرینت انتخاب واحد

مرحله 5 (پرینت انتخاب واحد و پرینت کارت دانشجویی موقت پس از ارسال پیامک به دانشجو)     

جهت ورود به سامانه گلستان شماره دانشجویی "نام کاربری" می باشد، و رمز ورود کد ملی می باشد.(شماره دانشجویی در ثبت نام غیرحضوری ایجاد شده است.)

راهنمای پرینت انتخاب واحد توسط دانشجو از گزارش شماره  88 سامانه گلستان

راهنمای پرینت کارت دانشجویی موقت از گزارش شماره 231 با شناسه و رمز عبور زمان ثبت نام غیرحضوری

مرحله 6 مدیریت امور دانشجویی (خوابگاه،تغذیه،اطلاعیه ها)

لطفا راهنماهای الصاقی را مطالعه نمایید

در صورت نیاز با شماره های ذیل تماس بگیرید

33902204_33902205 _ 33902202- 33901775-33901777-33901783

اطلاعیه های سراهای دانشجویی

 لینک راهنمای خوابگاه

  لینک راهنمای تغذیه

لینک تاییدیه سلامت جسمانی

مرحله7 مختص دانشجویان شاهد و ایثارگر

در صورت نیاز با شماره های ذیل تماس بگیرید

02833901477 _ 02833901424

جهت اطلاع از شرایط تشکیل پرونده در اداره شاهد و ایثارگر لینک ذیل را کلیک نمایید

https://president.ikiu.ac.ir/%D8%B4%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D9%88-%D8%A7%DB%8C%D8%AB%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B1

مرحله 8 تحویل مدارک تحصیلی در روزهای تعیین شده در جدول شماره 3

تهیه تمامی مدارک قید شده در جدول شماره 2

برای تحویل مدارک بصورت حضوری از تاریخ  1404/07/27  لغایت 1404/07/30 بر اساس رشته اعلام شده در جدول شماره 3 در ساختمان آینده پژوهی حضور داشته باشید

 

افزودن نظرات