دبیرخانه مرکزی

اداره دبیرخانه مرکزی به عنوان حوزه ی مهم دانشگاه وظیفه ثبت، توزیع و ارسال مکاتبات، مراودات و مراسلات مختلف اداری دانشگاه را بر عهده دارد.

این اداره شامل دو واحد زیر می باشد:
   1. ثبت و توزیع نامه ها
 2.  بایگانی مرکزی

با توجه به راه اندازی سامانه جامع اداری و مالی دانشگاه از سال ١٣٨٤ اغلب فرآیندهای این اداره به صورت مکانیزه است. در حال حاضر واحد اتوماسیون اداری نیز به صورت یکپارچه با این اداره فعالیت می نماید.

  • ایجاد نظام واحد برای ثبت و ارسال مکاتبات در بین سایر دبیرخانه های دانشگاه

  • بررسی، طراحی و پیاده سازی سیستم جدید طبقه بندی موضوعی نامه ها (بایگانی)

  • کمک به استقرار و توسعه سامانه اتوماسیون اداری در بین همه واحدهای دانشگاه

  • نیازسنجی و پیش بینی لازم در خصوص ایجاد پرونده های جدید

  • انجام امور پستی در دانشگاه برای خدمات رسانی سریعتر به دانشجویان و اعضای محترم هیأت علمی

  • ارتباط با شبکه دولت (برای ارسال و دریافت مکاتبات از سایر مؤسسات دولتی)

  • ارتباط با شبکه ERP (برای ارسال و دریافت مکاتبات از وزارت علوم)

  • بررسی موانع موجود در دانشگاه و اصلاح بعضی از فرآیندهای اداری با استفاده از بستر اتوماسیون اداری

  • طراحی و یکپارچه سازی فرم های مختلف اداری در سطح دانشگاه

Responsive Image

سامانه پیشخوان ارباب رجوع

Go Somewhere
ردیف نام و نام خانوادگی پست سازمانی شماره تماس
1

آقای نادر معین الدین

سرپرست اداره دبیرخانه مرکزی و اتوماسیون اداری

02833901525
2

آقای حسین فروهر       

نامه رسان

02833901520
3

خانم سهیلا اینانلو        

کارشناس سامانه شبکه دولت و ERP

02833901506
4

آقای امیرحسین قلیزاده        

کارشناس ثبت نامه و امور پستی

02833901520
5

آقای مهدی ملازینل          

کارشناس و راهبر اتوماسیون

02833901524