دبیرخانه مرکزی - معاونت توسعه، مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی
دبیرخانه مرکزی
اداره دبیرخانه مرکزی به عنوان حوزه ی مهم دانشگاه وظیفه ثبت، توزیع و ارسال مکاتبات، مراودات و مراسلات مختلف اداری دانشگاه را بر عهده دارد.
این اداره شامل دو واحد زیر می باشد:
1. ثبت و توزیع نامه ها
2. بایگانی مرکزی
با توجه به راه اندازی سامانه جامع اداری و مالی دانشگاه از سال ١٣٨٤ اغلب فرآیندهای این اداره به صورت مکانیزه است. در حال حاضر واحد اتوماسیون اداری نیز به صورت یکپارچه با این اداره فعالیت می نماید.
-
ایجاد نظام واحد برای ثبت و ارسال مکاتبات در بین سایر دبیرخانه های دانشگاه
-
بررسی، طراحی و پیاده سازی سیستم جدید طبقه بندی موضوعی نامه ها (بایگانی)
-
کمک به استقرار و توسعه سامانه اتوماسیون اداری در بین همه واحدهای دانشگاه
-
نیازسنجی و پیش بینی لازم در خصوص ایجاد پرونده های جدید
-
انجام امور پستی در دانشگاه برای خدمات رسانی سریعتر به دانشجویان و اعضای محترم هیأت علمی
-
ارتباط با شبکه دولت (برای ارسال و دریافت مکاتبات از سایر مؤسسات دولتی)
-
ارتباط با شبکه ERP (برای ارسال و دریافت مکاتبات از وزارت علوم)
-
بررسی موانع موجود در دانشگاه و اصلاح بعضی از فرآیندهای اداری با استفاده از بستر اتوماسیون اداری
-
طراحی و یکپارچه سازی فرم های مختلف اداری در سطح دانشگاه
ردیف | نام و نام خانوادگی | پست سازمانی | شماره تماس |
---|---|---|---|
1 | آقای نادر معین الدین |
سرپرست اداره دبیرخانه مرکزی و اتوماسیون اداری |
02833901525 |
2 | آقای حسین فروهر |
نامه رسان |
02833901520 |
3 | خانم سهیلا اینانلو |
کارشناس سامانه شبکه دولت و ERP |
02833901506 |
4 | آقای امیرحسین قلیزاده |
کارشناس ثبت نامه و امور پستی |
02833901520 |
5 | آقای مهدی ملازینل |
کارشناس و راهبر اتوماسیون |
02833901524 |